Otázky a odpovědi týkající se služby TELEVIZE

Jsem již vaším zákazníkem se službu Internet. Nyní bych si rád(a) zřídil(a) také službu kabelové televize. Musím si ji objednat samostatně nebo mohu využít cenově zvýhodněného balíčku?

Pokud jste již našim zákazníkem, můžete využít výhodného balíčku. Na našich stránkách si vyberte ten pravý balíček pro Vás a pak už si jen u nás objednáte vybraný balíček. Nová smlouva na akční balíček nahradí jakoukoliv smlouvu předcházející.

Je nutné mít nějaké speciální zařízení pro příjem kabelové televize?

K tomu, aby bylo možné službu sledovat kabelovou televizi, potřebujete Set-top-box Motorola VIP 1003/1510/1910, který Vám pronajmeme. Ceny pronájmů naleznete v samostatném ceníku.

Pokud uzavřu smlouvu na některý ze základních tarifů kabelové televize, mohu v budoucnu rozšířit služby o tematické TV?

Ano, kdykoliv v průběhu smlouvy si můžete některý z tématických okruhů dokoupit. Buď telefonicky 554610915 nebo provedete nákup přímo v menu Vašeho set-top-boxu.

Při přepínání TV kanálů pozoruji časovou prodlevu, je to normální?

Ano, běžná doba prodlevy je 2-3 sekundy.

Jak velký datový tok představuje sledování IPTV?

Jeden stream představuje 5-7 Mbps datového toku. U streamu v HD rozlišení je datový tok až 4x větší

Je možné použít i jiný STB než ten, který dodáváte?

Toto není možné. Dodávané STB jsou speciálně vybavené pro naši IPTV službu a při použití jiného STB není možno její bezproblémovou funkčnost garantovat.

Je možné za jednu přípojku připojit více STB?

Ano, na jednu přípojku lze připojit až 4 STB.

Má IPTV časovou prodlevu oproti klasickému analogovému vysílání?

Jako každé digitální televizní vysílání má i naše kabelová televize časovou prodlevu oproti terestriálnímu analogovému vysílání. Tato prodleva je asi 2 sekundy.

Koupil(a) jsem si novou televizi s vestavěným DVB-T/C/S set-top-boxem. Je nutné mít set-top-box od Vás?

Set-top-box vestavěný ve Vaší televizi bohužel není možné použít, protože se jedná o jinou digitální technologii (DVB-T/C/S vs. IPTV). STB tak musíte mít přímo od nás.

Musím platit televizní poplatky České televizi, i když využívám IPTV od Vás?

Ano, dle zákona musí každá fyzická i právnická osoba vlastnící televizní přijímač platit televizní poplatky České televizi.

Co je to PIN k nákupu? A k čemu jej u služby AIM Videopůjčovna Topfun potřebuji?

Je to unikátní kód, který si zvolíte při aktivaci služby. Jeho pomocí provádíte nákup filmů z nabídky videopůjčovny.

Zapomněl(a) jsem PIN (PIN nákupu nebo rodičovský PIN). Co mám dělat?

Kontaktujte prosím nás na tel. 554610915

Mám 2 set-top-boxy, mohu si půjčovat filmy na každý zvlášť?

STB (set-top boxy) jsou na sobě nezávislá zařízení, proto je možné zároveň na každém z nich sledovat jiný film.

Může Videopůjčovnu Topfun využívat kdokoliv? A co musím udělat pro její spuštění?

Službu Videopůjčovna Topfun může využívat zákazník, který má aktivní službu kabelové televize nebo Balíček. Takový zákazník má službu Videopůjčovna k dispozici automaticky, nemusí nic podepisovat ani zařizovat (využívat ji však nemusí).

Na jak dlouho si film půjčuji?

Film si půjčujete na 24 hodin, po tuto dobu si ho můžete přehrávat, kolikrát budete chtít.

Jakým způsobem budu službu Videopůjčovna Topfun hradit?

Poplatky za vypůjčené filmy budete hradit zpětně při měsíčním vyúčtování. Faktura bude obsahovat celkovou sumu za vypůjčené filmy. V případě, že hradíte služby inkasem z účtu, nezapomeňte si dostatečně zvýšit inkasní limit!
Záznamy: 1 - 16 ze 16